Privacy- en cookieverklaring Jouwnieuweplek
Wij, Altor bv. Hierna genoemd Jouwnieuweplek, verwerken persoonsgegevens wanneer er door u een nieuwe plek wordt geregistreerd. Ons hoofddoel is dat voor elke afzonderlijke dagbesteding locatie de informatie juist is en deze locaties op een goede manier vindbaar zijn voor de zoekende doelgroep. Gedurende onze dienstverlening en daarna houden wij altijd rekening met uw privacy. Dat betekend dat wij zorgvuldig omgaan met uw persoonsgegevens.
Soms verwerken wij persoonsgegevens namens uw bedrijf. Bijvoorbeeld wanneer wij uw account aanmaken en u toegang verschaffen tot het beheer van uw locatie of als u als betalende klant geregistreerd word in ons betaling systeem. In deze gevallen zijn wij de verwerker. Ook dan zullen wij ten alle tijden zorgvuldig omgaan met de persoongegevens die wij verwerken.
Wanneer wij verwerkingsverantwoordelijke zijn voor de persoonsgegevens, stellen wij zelf de doeleinden, de soort persoonsgegevens en bewaartermijnen vast. Hieronder leggen we uit wat dat precies betekent.
Contactgegevens
Jouwnieuweplek is gevestigd op de Kofschipstraat 7, 1826 CG Alkmaar in Nederland en geregistreerd bij de KvK onder nummer 73865796 kunt u contact met ons opnemen via info@jouwnieuweplek.nl of telefonisch via 0226-395582
Wij verwerken uw gegevens voor onderstaande doeleinden:
Contact opnemen
U kunt ons e-mailen of gebruik maken van het contactformulier om met ons in contact te komen. Om uw contactverzoek af te kunnen handelen, worden persoonsgegevens verwerkt en bewaard tot maximaal 2 jaar nadat wij voor het laatst contact met u hebben gehad. Daarna zullen we de gegevens voor dit doel verwijderen.
Uitvoering dienstverlening
Wanneer u meer informatie aanvraagt over onze dienstverlening, een offerte ontvangt, of als u, of de onderneming waar u voor werkt diensten bij ons afneemt, zijn uw gegevens nodig om de overeenkomst uit te voeren. Wij bewaren deze gegevens totdat de dienstverlening is geëindigd, en maximaal 7 jaar daarna, om aan de wettelijke bewaarplicht van de Belastingdienst te kunnen voldoen.
Nieuwsbrief ontvangen
Via onze website kunt u toestemming geven voor het ontvangen van onze nieuwsbrief. Wij sturen dan maximaal eens per maand een e-mail met daarin nieuws en informatie met betrekking tot jouwnieuweplek. Totdat u zich uitschrijft voor de nieuwsbrief bewaren wij uw informatie in de mailinglijst. U kunt toestemming voor de nieuwsbrief op elk gewenst moment intrekken, door op de link te klikken die meegestuurd wordt in iedere nieuwsbrief.
Account voor het beheerders paneel
Voor het beheren van uw locatie krijgt u toegang tot het klantenpaneel en/of onze kennisbank. Gebruik van het beheerders paneel maakt onderdeel uit van de dienstverlening welke wij u als locatie eigenaar en/of vertegenwoordiger ter beschikking stellen. Binnen het aan u beschikbaar gestelde account kunnen alle de handelingen die u uitvoert worden gelogd. Hiervoor hebben wij een gerechtvaardigd beveiligingsbelang. De informatie in uw account bewaren wij totdat u uw account en/of locatie opzegt, of uiterlijk tot 2 maanden nadat de overeenkomst afloopt waaronder dit account is aangemaakt.
Cookies
Wij maken op onze website gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Voor de cookies waar geen toestemming voor vereist is, hebben wij een gerechtvaardigd commercieel belang. Deze bestanden lezen informatie uit van uw apparaat. U heeft de mogelijkheid om deze cookies uit te zetten via de instellingen van uw browser, hierdoor zal jouwnieuweplek.nl mogelijk niet goed meer functioneren. De door ons gebruikte cookies zetten we in voor verschillende doeleinden:
- Functionele cookie(s): Via onze website wordt de standaard WordPress cookie geplaatst voor een goede werking van de website. Meer informatie over de cookie is te vinden op: https://codex.wordpress.org/WordPress_Cookies
- Statistieken cookie(s): Via onze website wordt een cookie geplaatst van Google, als deel van de “Analytics”-dienst, om rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Wij hebben de cookies privacy vriendelijk ingesteld volgens de handleiding van de Autoriteit Persoonsgegevens. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Meer informatie over Google Analytics is te vinden op http://www.google.com/intl/nl/analytics/privacyoverview.html.
- Tracking cookie(s): Via onze website wordt een cookie geplaatst voor een tracking dienst die gebruikt wordt om het bezoekersgedrag in kaart te brengen waaronder welke pagina(s) worden bezocht en bekeken. Daarmee proberen wij de gebruikersvriendelijkheid van ons platform te verbeteren.
Soort persoonsgegevens:
Voor bovengenoemde doeleinden kunnen wij beschikken over de volgende persoonsgegevens:
- bedrijfsgegevens
- Uw naam
- Uw zakelijke contactgegevens
- de inhoud van communicatie
- Uw functie
- eventueel afwijkende factuurgegevens
- zakelijke bankgegevens
- Uw IP-adres
- Uw inloggegevens (e-mailadres en gehasht opgeslagen wachtwoord)
Andere ontvangers van persoonsgegevens:
Het doorgeven van persoonsgegevens aan derden is onderdeel van onze dienstverlening en is soms wettelijk verplicht. Doorgifte vindt enkel plaats aan vertrouwde derde partijen en pas als wij daartoe wettelijk verplicht zijn, indien wij dat met u hebben afgesproken, indien u daar toestemming voor hebt gegeven of als wij (of een derde) daar een gerechtvaardigd belang bij hebben. Voor onze dienstverlening maken wij in ieder geval gebruik van de diensten van:
- IT-dienstverleners (zoals de hostingpartij en het betalings systeem)
- eerder genoemde cookieleveranciers
- ingehuurde ontwikkelaars en marketeers
- het administratiekantoor
Uw gegevens worden door ons niet buiten de Europese Economische Ruimte verwerkt en ook niet doorverkocht. Met genoemde leveranciers hebben wij een verwerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens.
Bescherming van uw persoonsgegevens en uw rechten:
Wij zorgen voor gegevensbescherming. Onder andere door er voor te zorgen dat al onze systemen up-to-date zijn, de laatste versies draaien en te werken met een SSL verbinding.
U heeft de volgende privacyrechten:
- inzicht te verkrijgen in de persoonsgegevens die wij van u hebben;
- fouten of verouderde gegevens te laten corrigeren;
- toestemming in te trekken;
- ons te verzoeken uw gegevens te verwijderen, een verwerking te beperken of bezwaar te maken tegen een bepaalde verwerking;
- een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, als u van mening bent dat uw gegevens niet op de juiste manier worden verwerkt en wij daar niet samen uit kunnen komen.
Klantgegevens kunnen worden beheerd via ons beheerders portaal https://jouwnieuweplek.nl/jouw-plekken. of kunnen worden gewijzigd door contact op te nemen via e-mail naar administratie@jouwnieuweplek.nl. Geef altijd duidelijk uw naam, organisatie en contact gegevens door, er wordt mogelijk telefonisch contact opgenomen worden ter controle om er zeker van te zijn dat de gegevens van de juiste persoon aangepast worden of worden verwijderen.
Vermoed u misbruik van uw gegevens of ben u niet blij met de manier waarop we met uw gegevens omgaan? Stuur dan een mail naar klachten@jouwnieuweplek.nl. Wij zullen binnen 14 werkdagen reageren om het A: uit te zoeken en B: Indien klacht terecht is zo snel mogelijk op te lossen of een oplossing aan te dragen. Daarnaast kunt u natuurlijk altijd een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, als wij er onderling niet uit komen.
Wanneer er iets wijzigt met betrekking tot uw persoonsgegevens, zullen we dat aanpassen in deze privacyverklaring. Deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 16 November 2020.